Descriere
In cadrul abonamentului de service imprimante, multifunctionale, copiatoare, fax-uri, verificarea si service-ul echipamentelor se face la sediul clientului. In abonamentul de service este inclusa toata manopera pentru un numar nelimitat de interventii la solicitare in caz de defect, minim o verificare. Raspunsul la solicitari se face in maxim 6 ore de la sesizare. Remedierea defectelor comunicate si constatate de tehnicienii nostri se poate face pe loc daca sunt defecte ce nu necesita inlocuirea unor componente. In cazul in care este necesara inlocuirea unor piese uzuale, reparatia imprimantei se poate face in maxim 24 ore de la sesizare. In cazul in care este necesara inlocuirea unor piese aflate in stocul furnizorilor reparatia imprimantei se va face in maxim 72 ore de la sesizare. In cazul cu totul exceptional in care nu se poate rezolva problema in acest interval de 72 de ore, se poate asigura un echipament de back-up pana la repararea imprimantei defecte.
Putem asigura intretinerea atat a imprimantelor sau multifunctionalelor cu jet de cerneala marcile Brother, Canon, Epson, HP, cat si a imprimantelor laser, multifunctionalelor laser si copiatoarelor marca Canon, HP, Lexmark, Epson, Samsung, Dell, Brother, Minolta, Ricoh, Xerox.
Pentru cei care au un parc de echipament mai mare si diversificat este mult mai avantajos sa aibe un singur contract de service pentru 10 modele diferite decat 10 contracte diferite pentru fiecare model.